18 August 2010

105

Tadaaa...ni lah dia yg aku dah sekian lama mengidam.Akhirnya ade budget dapatla jugak pakai.

Jumaat 13/08/10,pagi tu telefon kedai basikal tanya stock groupset 105 ader ker tidak,dia cakap stock ade baru sampai.Aku pon terus hantar basikal untuk di naik taraf kan dari 8 spseed ke 10 speed.Kurang la azab aku sikit lepas nie.Mana taknyer sebelom nie kayuh 8 speed jer,nak kejar pula dengan geng2 power kayuh,memang penat la.Tapi dengan 8 speed ni jugak la aku dah masuk Powerman ngan PD triathlon.So lepas nie event seterus nyer...aku blom join mana2 event kayuh lagi..tunggu la dulu.Powerman pon aku tak dapat pegi coz nak sambut org baru...hehehheh



5 comments:

  1. wahhh congrats on orang baru yang bakal tiba and the new gears .. berdesup lagi lah lepas nie .. selamat bersahur !!

    ReplyDelete
  2. thanks june..ari tu dah scan..tapi tak nampak..baby nyorok..

    ReplyDelete
  3. kes org rumah tak marah beli gear la ni...
    ni mau nak cecah seriban ni..atau lebih...masyukk lagi...

    ReplyDelete
  4. tahniah... ada upgrades - gadgets and family member :)

    ReplyDelete
  5. ijam : rasuah org umah gi shopping senyap la dia..tak caye cuba kau buat..tapi beli beskal dulu

    syah: thanks

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails