26 November 2009

Kiara RaCe

Pada 22 november ari tu,telah berlangsung nyer kiara mtb karnival.Aku masuk untuk kategori 31-35 tahun.Ini kali 2 aku masuk,last year masuk setakat heat saja,final pun tak lepas.So tahun aku cuba untuk masuk final....dan..yes aku berjaya masuk final.Timing aku untuk 2 loop (1 loop 2km) 30.26 second berbanding tahun lepas 34.00 second.


Ni nak citer sikit.Petang sabtu tu (21nov) gi lepak kat kiara dimana berlangsung nyer event nie.Sambil tu tgk junior ngan kategori 17-30tahun berentap.Jumpa jai A.K.A jaisetanbiru..lepak la ngan dia.Belom pon abis race hujan turun selebat2 nyer.Apa lagi race dalam hujan lerr....pastu aku pon choww la..nak tunggu aper lagi..badan basah kuyup dah.


Aku berjaya berentap ngan jai,alwin,cappan,yunos,komeng,zam(winner tahun lepas),boleh dikatakan semua yg power2 lah.Akhirnya aku mendapat tempat no9 daripada 15,alhamdullillah.
Insyaallah kalau ader umur panjang,tahun depan aku nak masuk lagi.

Tak lupa pada sepol(photographer)& axy & ezam tapak hijau yg memberi sokongan pada aku.




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails