29 December 2009

Latihan Balik KamponG

Minggu nie aku balik kampong seremban,tapi latihan tetap diteruskan.Pagi ahad aku layan bukit,buat speed work.Turun slow panjat bukit berlari laju...ade la dekat 5 kali aku buat camtu..sengal gak peha.Pastu tak puas la plak,aku lari gi tepian gelanggang, orang seremban tau la tempat ni kat maner, layan track field lak..ntah baper lap aku lari,aku pon lupa sebab syok sgt lari, lembut jer kaki pon tak sakit..orang ramai lak tu..lagi la syiokkk.Tak puas jugak lari...aku sambung main tangga pula..turun naik tangga sebanyak 5 kali..anak tangga nie ader 71.Baru puas.Sakit gak betis buat keje giler camnie tapi dalam pada tu syiokk gak...heheh.Petang pulak badan nie rase panas semacam jer..apalagi terjun swimming pool la.Lama dah tak layan berenang nie sesekali berenang best gak,ni pon buleh buat untuk persediaan aku untuk masuk triathlon nanti.Aku larat buat 1.2km jer dalam jangka masa 32 minit selebih nyer berenang enjoy2 jer.Pastu bila balik KL satu badan rase sakit..hehehe padan muka aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails