29 December 2009

Makan-Makan MaLaYsiA

Hari isnin (28/12/2009) aku emergency leave.Balik kampong rembau sebab paklong aku yg disayangi telah kembali ke rahmatullah kerana sakit tua.
Semua kaum kerabat aku hadir.Sebelom solat zuhor arwah telah dikebumikan.Semoga rohnyer ditempat kan kepada orang2 yg beriman..amin.Setelah selesai semua nya aku pon terus gerak ke KL bersama isteri tercinta,anak aku tak ikut,tinggal kan kat baby sitter jer.Sampai KL dalam kol 4pm lebih..awal lagi.So aku bawak anak aku gi jejalan kat ikano.Sebenarnyer aku nak usha kedai adidas kat situ,mana tau ade lak adidas boston..mau aku sambau...hhuhuhu...malang nyer takder...hampess tol.Dah merayau2 perut lak berkeroncong nyanyi lagu dangdut..hujan lebat plak tue...wife pulak ajak gi makan kat Kenny Rogers,...memang pucuk dicita ulam mendatang la...
ni sebelom


memang licin aku bagi...lapo siottt......

ni selepas beruang makan...hehehehhehe





Wife ngan anak pon sama lapo.....



'Papa sheeedapppp nyer....'

Last layan buah....erkkkkk......!!!!


memang menu carbo load..untuk aper cabo load pon aku tak tau..bukan nak buat long run pon besok ..hheheheh..tapi nafsu membuak2..tak dapat ku tahan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails