05 January 2010

Saucony PaceMaker Network Run 2010

Ini la running event yg pertama dalam tahun 2010..ye la date pon 01.01.10 ye tak...mesti la yg pertama...hehheeh.So pagi tu macam biasala dah sarapan terus gerak ke lake garden.Parking kat bukit aman..sampai jer kat situ aku nampak shakir..baru sampai gak.Bersiap2 terus gerak ke lake.On da way ke starting point terjumpa lak det...tengah warm up.Ramai dah peserta berkumpul kat situ.Geng2 chap ayam pon ramai gak jumpa.730am terus start.Aku pace macam biasa.Lri sambil berborak ngan det n shakir.1st round panjat tangga...ok lagi..buleh la layan.Masuk 2nd,3rd n last lap...terus jer aku berjalan naik tangga.Kaki sakit jgn cakap la..betul2 sakit nyer.4 lap = 12.32km.Aku sampai kat finishing line 1:12:58.Makanan lepas race memang superb.Thank to pacemaker group.Ade tembikai,pisang,roti...semua aku belasah...heheheh.Lepas abis race..biasala bergambar ngan geng2 chap ayam.Lupa lak..kasut yg baru aku beli nie (adidas adizero boston) memang puas hati..ringan jer kaki nie melangkah.Pasnie cuba pulak buat LSD..ok ker tak..kalu ok kompom kasut nie aku buat untuk race NB30km pada 17/01/10.


Location : Lake Garden Tapak A
Distance : 12.32km
Time : 1:12:58
shoes : Adidas Adizero Boston

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails