24 July 2009

Shape & Men Health Run



Bib number nie organizer courier terus ke office aku.Saper yg register thru courier jer yg dapat awal.
Race nie start pukul 8 malam..so aku gerak dari umah kul 645pm..drive gi putrajaya..jln ok tak jem...sampai putrajaya lebih kurang 720pm.Nasib baik parking senang takdelah tercari2 nak parking.Sampai kat bangunan starting line (ape nama ntah bangunan tu)orang dah penuh dah..warm up sikit..tak warm up kang takut krem lak kang..dah la tak penah lari malam nie.730pm aku dah beratur masuk kandang...celah2 sikit,sampai lah aku kat barisan buleh dikatakn depan jugak la,cheh macam laju aku nie nak duk depan..saje jer sebenarnyer nak amik feel running...hahah.Sementara tunggu nak lari sempat gak la borak2 dulu la ngan bro sebelah aku nie...takdela boring sangat.800pm..pomm.!!!bedesup semua...aku..mcm biasa..lari tak la laju sgt pon..ramai yg potong aku..huii..laju btol diorg semua nie.Sambil lari sambil layan pemandangan putrajaya..memang indah siott...one day nanti aku nak bawak anak aku dtg sini.7km lari rase mcm nak muntah..apsal ntah..aku slow kan pace aku.Cuaca memang panas,ingat lari mlm syok,tapi sebenarnyer lari pagi lagi syok.Bile dah nampak bangunan yg kat starting tadi..lega rasenye..maknanyer dah nak sampai la tu..try tekan sikit...nampak jer finishing line..phewww...lagi la lega..apalagi pecut abis la..tapi aku rase macam slow jer..walaupun jantung aku nie rase macam dah nak meletop dah.1:09:41sc untuk 11.5km..bleh la...




venue : Putrajaya precint 3
date : 25/07/2009
shoes : adidas adizero tempo
distance: 11.50km
my time : 1:09:41sc

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails