16 July 2009

siemens Run 09



pagi2 lagi pukul 9:45 aku dah terpacak kat dataran merdeka untuk amik race pack.mamat kat situ cakap kul 10 baru leh amik.aku tengok jam dah kul 9:50,apadaaa...10minit pun nak berkira ker,bukan ader orang pun,aku sorang jer kat situ.Kena la tunggu jap.Dah amik barang..tengok dia bagi t-shirt reebok ala2 dri-fit ngan number bib jer...

Pagi RacE..aku bangun kul 5.45am..mandi..makan power bar...lepak2 jap tgk tv.6.45am aku dah gerak naik kapcai aku gi dataran merdeka.Dengan badan aku yg tak sihat nie aku gagah kan jugak la utk berlari..kang kalau tak lari kang rase nyesal lah pulak....7.00am sampai dataran merdeka.Ramai la pulak manusia2 yg nak berlari nie.warm up lebih kurang..7.20am masuk kandang..ronnie pun ader gak aku nampak.Ramai gak peserta yg ambil bhg 10k nie..buleh ker aku nak merasa medal nie...??Belasah jer la..ader rezeki dapat la.
7.30am..start..berdesup semua melepasi kandang..aku lari lebih kurang..tetiba rase macam nak buang..berenti pit stop jap..3km pertama aku tekan sikit.naik bukit maa.....6km sempot sikit..mungkin sebab aku demam kot..tapi takper kuat kan semangat.
last 1.5km try pecut.terasa macm dah takleh pegi dah..akhirnyer sampai gak aku kat finishing line 0:57:49sc..tak dapek la medal..dapat certificate jerk..jadi la..dari tak dapat aper.Tapi aku cukup puas hati berlari tadi..sebab timing aku bawah 1jam..pastu amik goodie bag..byk gak la brg organizer bagi..


venue : dataran merdeka
date : 19/07/2009
shoes : adidas adizero tempo
distance: 10.25km
my time : 0:57:49sc

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails