27 July 2009

Bukit Antarabangsa Run

Ni la 1st time aku lari kat bukit antarabangsa,dan diaorang pun 1st time gak organize larian kat sini.Pepagi lagi dah hujan..lebat plak tu,aku kuar umah kul 6.15am.sampai kat bukit antarabangsa kul 6.45am.Lepak kat petronas sambil melayan titisan hujan.Dah reda sikit aku kuar keta lepak kat khemah organizer.Sambil lepak beborak la jap ngan ader sorang otai nie,takder la boring sangat.Dekat kul 715 mizi n family sampai.Dekat2 pukul 800am kot baru nak start,aku pon tak ingat.Kenya takde pulak ari nie,macha jer la ramai.Peserta pon takde la ramai sangat,maybe kurang advertise kot event nie.Aku queue depan sekali ngan mizi..chehh macam pro la pulak.Priitttt...wisel berbunyi...dengan gagah aku melangkah (seperti kuda ku lari gagah berani)melayan turun bukit.Tetiba perut aku tangkap..adoihhh..nie mesti warm up tak cukup tadi nie.Aku layan gak lari..lagi tekan lagi sakit.so aku maintain slow sikit.Mizi dah jauh ke belakang dah...tadi kemain laju lagi si mizi nie,pastu pancit..hahahah.Naik bukit turun bukit..sengal lak aku dibuat nyer...sampai finishing line 0:37:58sc no 35..medal sampai no 30 jer...adehhh melepas la pulak.....


venue : Bukit Antarabangsa
date : 26/07/2009
shoes : mizuno wave rider 12
distance: 7.0km
my time : 0:37:58sc

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails