04 August 2009

Shah Alam King Of The Road



Nie nak story sikit,dah seminggu habis lari baru nak tulis..sibuk sikit.Aku amik goddie bag ari khamis.awal gak sampai kat stadium s.alam,beratur tak la panjang sangat.Bib nombor cantik lak tu A4 mcm pelari professional lak..heheh.Hari ahad tu bangun kul 5:15am.Bersiap2 lebih kurang makan apa yg patut,pastu gerak gi s.alam kul 5:45am,kul 6am sampai stadium.Tengok manusia2 dah ramai dah.Warm up lebih kurang pastu masuk kandang.Starting point lebar sikit so takder la berasak2 macam lembu.Jumpa lak si nizam,so aku lepak jer la ngan dia.Kali nie aku start belakang,malas nak duk depan kang takut jangkit H1n1..heehh mana la tau kann..!! 6:30am..pang..!!!! semua bedesup cam kambing lepas kandang.AKu biasa la..rilex jer.. baru start jer perut dah sakit dah...terpaksa la slow kan pace...Kali nie route Adidas King Of The Road(AKOTR)berbukit2,aduihh lenguh kaki aku,tapi aku layan gak.Si nizam dah jauh kedepan dah,layan la aku sensorang.Water station cantik..semua cukup.Dah nak sampai lagi 2km ade pulak bukit..aduihh tension nyer..slow giler aku mase panjat bukit nie.Finishing dalam stadium...rase macam masuk olimpik pulak..kehkehkeh...timing 2:20:16.ermmmm bleh la kot...kena training lebih lagi nie...


venue : Stadium Shah Alam
date : 02/08/2009
shoes : adidas adizero tempo
distance: 22.70km
my time : 2:20:16sc

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails