22 August 2009

PCC NEXUS PRESIDENTIAL RIDE 16 AUG 2009

15 AUG 2009 aku amik goddie bag kat BU8 sri damansara.Awal la jugak aku sampai situ,rider pon blom ramai lagi.Aku memang suka dtg awal2 nie,senang sikit tak la hura hara.Dah amik goddie bag lepak la kejap sementara nak menunggu member aku wak sampai.Lebih kurang kul 3suku baru la mamat nie sampai.Rider dah mula ramai dah.Tu la suruh dtg awal tanak,kan dah kena beratur panjang..hehehe.Aku pon melepak la kat

White coffee


Dah lepak kat sini apalagi,cari la makan ker minum ker ape yg patut.Aku pon order la blueberry bread ngan ice coffee,ni la yg wak suggest kat aku,sedap katanyer...boleh la..















Ramai jugak jumpa kaum kat sini,si shahrul pon ader..
langsung aku ajak sekali lepak satu table..borak2.....














shahrul tengah membelek baju...




16 AUG 2009 Keluar rumah pukul 6.15am.Ikut federal highway terus masuk cheras highway menuju ker broga University of Nottingham.Kat situ la starting point nyer.
Sampai University 7.00am,rider dah ramai dah cari parking.Aku pon turun kan bike,bersiap la aper yang patut.Janji ngan wak,tapi dier lambat sangat,biasala kalu dah tunggu2 org nie leceh sikit.So aku pon lepak la kat starting point.

Starting point...


Bekalan yg aku bawak sebelom/semasa dan selapas kayuhan...

Tepat pukul 8.00am,semua peserta dilepaskan.Semua rider memecut tak hengat nyer..sama macam aku gak...hehehe..Kesemua nyer ader 4 check point(cp).Alhamdullillah aku lepas kesemua (CP).Tapi last cp 4..bukit memanjang..perghhh...sakit peha dibuatnyer..Aper2 pon aku enjoy dengan kayuhan nie.Lepas nie Rest sebulan sebab minggu depan puasa dah.Alhamdullillah puasa al mubarak menjelma lagi.
Selamat Berpuasa Kepada Semua

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails