19 October 2009

ekiden + ironman 70.3


perghh...lama btul tak update blog nie,dah nak bersawang dah..Tu la manjang bz jer dgn kehidupan nie.Ok la nie nak cite skit pasal lari jugak la..pada 4/10/09 ader ekiden run kat putrajaya,lari relay(berganti2).Satu team 5 org,team aku...dicky,aku,sepol,zaidi dan shakir,semua lari 3km jer,maknenyer total semua 15 km.Meriah gak la hari tue kat putrajaya dengan satu lagi agenda half ironman 70.3.Sempat gak la gi tengok ironman nie..stim gak layan..berangan2 biler la aku nak masuk event yg giler lagi dasyat nie.Sampai tengah hari gak la lepak kat putrajaya nie..amik gambar jer la keje aku..sambil borak2 ngan kaum yg dtg layan ironman nie.Insyaallah satu hari nanti aku mesti join event giler nie..heehehh

distance : 3km
min : 15minute
julie




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails