26 November 2009

Kasut OH Kasut



Disebabkan Keracunan kengkawan aku telah terjebak mendaftarkan diri untuk larian off road kat kiara pada 6 december 09.Salomon X-trail run.Aku masuk untuk kategori 10km...perghhh..camana lah nanti nak berlari dlm hutan kiara nie,tak dapat aku bayangkan mesti penat giler nie.Kalau lari on road cuma penat kat kaki jer la,tapi kalau dah off road nie...satu badan mesti rase sakit.Sekarang nie aku cuma nak cari kasut jer la lagi..adoiii duit lagi,rabak lagi..!!tapi aper nak buat minat ngan semangat punyer pasal..bedal jer la..lepas nie pandai2 la ikat perut...hehheeh.So setelah direview di internet dan review kengkawan sekali..maka aku amik keputusan untuk beli kasut new balance off road 875.Kaler macam bangla jugak la..kaler oren siottt...heheheh..dari jauh dah nampak dah.Kasut nie akan aku test nanti masa training panjat gunung nuang 15 november 09.Nanti aku report.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails