11 January 2010

Long Slow Distance

Pagi ahad dah janji ngan geng2 chap ayam berlari ke sri hartamas.Sampai kat parking bukit aman gelap lagi.Adala nampak geng2 tegar yg dah start berlari..sape lagi kalo bukan geng ronnie.Tak lama lepas tu Det pon muncul pastu hailmi lak.Bro Zulazlan pon ader...masak kang nie...!!!!dah la bro zul nie laju.Hailmi dah start dulu bawak ayam2 dara.Aku ngan det ikut zul.630am start.Ikut pace zul..memang laju sikit dari pace aku.Route ikut martrade memang bukit jer la.Yg bestnyer ikut org pro mcm zul nie ialah dia tak kedekut bagi tips2 mase berlari.Tanyer jer ape2..pasti zul leh bagitau..Thanks bro zul.Sampai petronas aku buat 1loop lagi,tapi bro zul terus buat loop besar...perghhh memang power la lu zul.Balik dari petronas aku pace ngan det,tak tunggu zul sebab dia nak buat 3loop kat petronas.Balik kite org lalu martrade gak.Memang mental betul.Kat area komuter kaki aku dah tangkap..adoii..terpaksa la slow kan pace.Baru aku sedar kenapa aku rase tak larat betul masa 3km nak abis..sebabnyer aku makan tak ikut time dan minum air pon kurang.Satu pengajaran bagi aku nih.Sampai jer kat parking terus aku beli air..tak tahan dahaga giler.Aku belasah revive,coke ngan mineral water...hahahahah.Next week NB30km...see u there..!!!

distance: 23.17km
shoes : adidas adizero boston
time :2:15

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails